Hei! Olen 37v.perheenäiti joka hurahtanut minimaailmaan:) innostus lähti liikkeelle viime keväänä tilattuani nukkekodin jonka rakensin.Sen jälkeen kiinnostus levisi siinä määrin että aloin kyhäämään taloja myös erikokoisista pahvilaatikoista ja haluankin nyt tuoda ne näin esille muittenkin katseltaviksi...paljon muitakin askartelujani tulen tänne blogiin laittamaan,kunhan nyt ensin opettelen tämänkin taidon tätä käyttää.